Skip to main content

Automatisering 'te laat in' melding

Geautomatiseerd proces rondom de 'te laat in' meldingen.

Securitas werkt met een geautomatiseerd proces rondom de door u opgegeven roosterbewaking op het alarmsysteem. Als uw alarmsysteem niet is ingeschakeld conform het door u opgegeven rooster, ontvangen wij een alarmmelding. Dit noemen we een ‘te laat in’ melding. We bellen onze klanten bij deze meldingen automatisch na met een spraakbericht via de spraakcomputer. Een ‘te laat in’ melding houdt in dat een alarmsysteem te laat of te vroeg wordt in- of uitgeschakeld (afwijkend van de afgesproken tijden). 

 

Wat verandert er?

Met de automatisering van deze alarmafhandeling zorgen we ervoor dat we meldingen sneller afhandelen en geven we u, als onze klant, ook meteen de mogelijkheid om een afgesproken alarmschema snel en gemakkelijk telefonisch te wijzigen.

Hoe ziet de afhandeling van de melding eruit?

Per melding wordt maximaal 2 keer de bij ons bekende bellijst nagebeld waarbij maximaal 5 verschillende contactpersonen van de bellijst gebeld worden. Bij geen gehoor, wordt de melding alsnog afgehandeld door een van onze centralisten. 

Sorry, we ondersteunen deze browser niet. Gebruik een nieuwere browser zoals Chrome, Safari, Firefox of Edge om de website goed weer te geven.