Skip to main content

Basis principes Hospitality

De deelnemer is in staat om na de training zich te verbeteren op houding en gedrag in een gastvrije werkfunctie.

Na de training heeft de deelnemer inzicht in de volgende resultaatgebieden:

  • Vergrote kennis van professionele ontvangst
  • Etiquette
  • Bezoekbeleving
  • Persoonlijke (re)presentatie, houding en gedrag
  • Klantverwachtingen
  • Versterking van het teamgevoel

Meer weten over onze trainingen?

Neem contact met ons op via dit formulier of bel 088 322 11 00

Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid. Door het formulier in te dienen, stemt u in met het privacybeleid.

Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid. Door het formulier in te dienen, stemt u in met het privacybeleid.

Sorry, we ondersteunen deze browser niet. Gebruik een nieuwere browser zoals Chrome, Safari, Firefox of Edge om de website goed weer te geven.