Skip to main content

MySecuritas Alarmcentrale - uw klantenportaal

Met de Alarmcentrale beheert u de opvolging van uw alarm die aangesloten is op het Securitas Operation Center (SOC). Krijg toegang tot realtime en historische informatie over uw alarmstatus, controle over uw gegevens en nog veel meer. Dat allemaal in één digitale omgeving, zodat u snel kunt zien wat er is gebeurd en op welke locatie.

MySecuritas registratie

MySecuritas Alarmcentrale

De Alarmcentrale is een onderdeel van het Securitas Digital Service pakket MySecuritas – uw klantenportaal. In een gebruiksvriendelijke app of het web kunt u de status en informatie van uw locatie(s) controleren en beheren. U krijgt een helder totaaloverzicht van uw beveiliging en beheert uw alarmen via verschillenden functies in één digitale omgeving.

Bekijk de handleiding Alarmcentrale

Krijg een helder totaaloverzicht van uw beveiliging

  • Voeg een of meerdere tijdelijke roosters toe (bijvoorbeeld voor overwerk)
  • Inzicht in de status van het alarmsysteem: in- of uitgeschakeld
  • Beheer eenvoudig de status van uw locatie(s)
  • Annuleer een alarm voordat een mobiele surveillant ter verificatie wordt gestuurd
Bekijk al uw voordelen

MySecuritas meest gestelde vragen

Heeft u vragen over het inloggen, wijzigen van uw pincode of een andere vraag?

Bekijk de meest gestelde vragen

Download de app vandaag nog!

IOS

image22cs.png

Google Play Store
imagelfj2i.png

MySecuritas - uw klantenportaal web login

Centralist in alarmcentrale handelt alarm af op computerschermen

Wilt u meer weten over MySecuritas?

Neem contact met ons op via dit formulier of bel 088 322 11 00

Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid. Door het formulier in te dienen, stemt u in met het privacybeleid.

Sorry, we ondersteunen deze browser niet. Gebruik een nieuwere browser zoals Chrome, Safari, Firefox of Edge om de website goed weer te geven.