Alarmcentrale
24/7 beschikbaar voor directe ondersteuning wanneer het ertoe doet.
Wanneer uw bedrijf in een noodsituatie verkeert, heeft u natuurlijk behoefte aan directe ondersteuning. Bij Securitas werken we daarom met een team gecertificeerde centralisten. Zij staan voor u klaar bij eenmalige incidenten, maar bieden ook continu toezicht. Hierdoor vindt u een gevoel van gemoedsrust.
Bij Securitas begrijpen we dat het kosten bespaart en schade voorkomt op het moment dat wij alarmmeldingen direct beoordelen. Dit doen wij op verschillende manieren: een beveiliger kan ter plaatse komen of wij bieden technische oplossingen aan. Denk aan het ophangen van camera’s, het installeren van audio-inluistersystemen of een combinatie hiervan. Bij brandmeldingen handelen we volgens bestaande plannen in samenwerking met de brandweer. Daarnaast geeft Liveview de mogelijkheid om live camerabeelden direct te delen met de politie. Hierdoor kunnen zij snel en effectief reageren op iedere situatie.
Door uw beveiligingscamera’s aan te sluiten op onze alarmcentrale, handelen we op afstand snel bij incidenten. Hierdoor kunnen we schade voorkomen en blijven kosten beperkt. Dankzij videobeveiliging, toegangsverlening, sluitbegeleiding en terreinbewaking, vallen afwijkingen ons meteen op. Dit vermindert het aantal valse alarmen. Beveiliging op afstand is voor u een voordelige oplossing, verkleint uw risico’s en vergroot uw veiligheid dag en nacht.
Dankzij ons Track & Trace-systeem weet u altijd waar bijvoorbeeld voertuigen en ladingen zich bevinden. Dankzij gps, gsm en digitaal kaartmateriaal, is directe opsporing mogelijk tot op straatniveau. Dit zorgt ervoor dat u objecten nauwkeurig kunt volgen en daardoor kunt terugvinden. Onze technologie helpt u daarnaast om effectief samen te werken met partners in het buitenland. Met Track & Trace heeft uw organisatie een effectief hulpmiddel om eigendommen te beveiligen en snel in te grijpen bij incidenten.
Bij Securitas begrijpen we dat het onrust met zich mee kan brengen als u eigenaar bent van een bedrijf dat een hoger risico loopt op onveilige situaties. Onze High Security Room (HSR) heeft de oplossing. Dankzij onze beveiligde afdeling kunt u namelijk rekenen op extra bescherming. Hier werken ervaren centralisten, die beschikbaar zijn voor vip's, multinationals en andere opdrachtgevers die het gevoel hebben een hoger risico te lopen. Dankzij onze protocollen en directe afstemming met hulpdiensten, handelen we meldingen binnen enkele seconden effectief af. Onze HSR is dé beveiligingsoplossing bij situaties die om snelle en gespecialiseerde aandacht vragen.
Als u of uw medewerkers iets overkomt, wilt u natuurlijk zo snel mogelijk communiceren met hulpdiensten. Dankzij onze mobiele persoonsbeveiliging krijgt u een gevoel van veiligheid. Het apparaat kunt u huren, maar ook aanschaffen. Het draagbare apparaat heeft een noodknop en geeft bescherming aan medewerkers. Daarnaast heeft het apparaat sensoren, die een val of ongebruikelijke beweging detecteren. Dankzij directe communicatie en locatiebepaling schakelen we hulpdiensten snel in. Ook kunt u het systeem uitbreiden met functies. Denk aan bhv-ondersteuning en gasdetectie. Mobiele persoonsbeveiliging is dé oplossing voor persoonlijke veiligheid.
Dankzij onze beveiliging kunt u snel en effectief verschillende locaties beschermen. Onze mobiele systemen staan direct in verbinding met de alarmcentrale. Onze Camera Unit, een verplaatsbare mast met geavanceerde camera’s, houdt continu toezicht. Onze Mobile Security Box is een draadloos systeem in een draagbare koffer en signaleert inbraken. Deze installeert u eenvoudig en is direct inzetbaar. Bij een alarmmelding maakt de koffer direct verbinding met onze alarmcentrale. En als het nodig is, schakelen we mobiele surveillanten of hulpdiensten in. Onze beveiliging geeft u 24/7 een veilig gevoel en kost minder dan andere manieren om uw bedrijf te beveiligen.
Bij Securitas zorgen we ervoor dat u altijd bereikbaar bent en dat uw werkzaamheden soepel verlopen. Wij beantwoorden telefoontjes en e-mails, regelen monteurs bij problemen en ondersteunen uw klantenservice. Daarnaast sturen wij bhv-teams en hulpdiensten aan bij noodsituaties en verlenen we op afstand toegang tot gebouwen, denk hierbij aan parkeergarages en bedrijfspanden. Zo bent u dag en nacht verzekerd van veiligheid en optimale ondersteuning.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies of vraag direct een offerte aan. Onze experts staan klaar om u verder te helpen.
Via de app of de webportal kunt u in MySecuritas eenvoudig uw alarmsysteem eenvoudig te beheren. U kunt elk moment zien hoe het met uw locaties gaat, u kunt valse alarmmeldingen annuleren zodat er geen beveiliger hoeft te komen en u kunt tijdelijke roosters toevoegen. In deze overzichtelijke, digitale omgeving houdt u uw beveiliging altijd onder controle. Hier kunt u ook, gedetailleerde analyses en rapportages vinden van de alarmcentrales, de zogenaamde Securitas Operations Centers.
Onze alarmcentrales, de Securitas Operation Centers (SOC’s), bieden proactieve beveiliging door data en menselijk gedrag in kaart te brengen. Hierbij maken wij gebruik van slimme technologieën, zoals camera's en sensoren. Onze SOC’s coördineren beveiligingsacties voor een veilige en gastvrije omgeving.
meldingen per maand
acties per maand
landen wereldwijd die samenwerken
Laat uw gegevens achter voor vrijblijvend advies of een offerte op maat. We helpen u graag verder. Of bel 088 322 11 00.